9 sierpnia 2010

Arabskie klimaty...

Wróciłam! ;) I przywiozłam, ma się rozumieć, peeeełno zdjęć... Dla Was wybrałam parę. Mam nadzieję, że wam się spodobają. Chętnych na zdjęcia z Jordanii zapraszam tu

EN: I'm back! ;) And I have many, many photos... If You want to see some photos from Jordan click here

To wszystko, co składa się na nieprzekazywalne wspomnienia - smaki (te desery w egipskim hotelu, butelka zimnej wody, gdy już tylko tego się pragnie, obrzydliwie smołowato-słonej wody nie tylko z morza martwego, ale nawet z basenu...), zapachy (i nie mam tu na myśli tylko spoconych ludzi ;), dźwięki (ta arabska muzyka... i ta mniej arabska w hotelowe wieczory ;) a nawet obrazy, bo przecież nie wszystko można pokazać na zdjęciach... to wszystko zostanie jeszcze na długo. Ja chcę jeszcze raz! ;)

Brak komentarzy: