16 sierpnia 2010

EISA przyznane!

Nagrody EISA to jedne z najbardziej prestiżowych nagór w elektornice konsumenckiej. Przyznawane są raz do roku przez magazyny, specjalizujące się w tej tematyce.
Ja pozwolę sobie przytoczy tylko interesujące mnie nagrody z zakresu fotografii.
  • Najlepszym aparatem okrzyknięto Canona EOS 550D
  • Zaawansowaną lustrzanką Canona EOS 7D
  • Najlepszy super zoom ma podobno Fujifilm FinePix HS10
  • Spośród profesjonalnych obiektywów jurorom najbardziej przypadł do gustu Nikon AF-S Nikkor 300mm f/2.8 ED VR II
  • Wśród profesjonalnych aparatów króluje Nikon D3S
  • A w systemie Micro najlepszym obiektywem jest Olympus M. Zuiko Digital ED 9-18mm f/4-5.6
  • Aparat, który sprawdza się w każdych warunkach to Olympus mju TOUGH-8010
  • A taki, w którym zakocha się podróżnik to Panasonic Lumix DMC-TZ10
  • Wśród zaawansowanych kompaktów wyróżniono Samsunga EX1
  • A wśród obiektywów Sigma 17-70mm F2.8-4 DC Macro OS HSM
  • Wśród kompaktów z niższej półki jurorzy wyłonili Sony Cyber-shot DSC-HX5V
  • A w systemie Micro najlepszym okazał się być Sony NEX-5
  • I w końcu ostatnie warte uwagi wyróżnienie to najlepszy obiektyw typu zoom, które otrzymał Tamron SP70-300mm F4-5.6 Di VC USD
Informacje interesujące, jak na mój gust i warte rozwagi przy najbliższych zakupach. Mam nadzieję, że moje będą już za niedługo :)

Brak komentarzy: